תחרות הסקראץ'

ראשית כנסו לקישור המצורף לצורך כניסה למרחב עבודה שלנו. 

מדעי המחשב ורובוטיקה – מרחב עבודה סקראץ'

שלב 1 – משימה 2:

בתסריט דמות החתול צריכה לאסוף 3 מפתחות הפותחות את האוצר ברגע שהחתול נוגע במפתח המפתח נעלם . עליכם להשלים את האלגוריתם כך שהחתול ימשיך בדרכו יאסוף את שאר המפתחות וברגע שיגע בתיבת האוצר החתול משנה את צבעו ותיבת האוצר אומרת כל הכבוד הגעת אל האוצר האבוד.(או כל משפט שתרצו )
שימו לב!
מפתח אחד מתוכנת חשבו מה צריך לשנות בתכנות שאר המפתחות
השתמשו בפקודות חיישנים (עיינו בחוברת העשרה)

הגדרות כלליות כניסה למערכת
שינוי גודל גופנים
ניגודיות